Feestelijke opheffing stichting BMP

Feestelijke opheffing van stichting BMP

Bij deze willen wij aankondigen dat stichting Bevordering Maatschappelijke Participatie (BMP) per januari 2025 gaat stoppen met het ontwikkelen en uitvoeren van nieuwe projecten.

In 38 prachtige jaren heeft BMP zeker 55 maatschappelijke en culturele onderzoeken en projecten op plaatselijk, landelijk en Europees niveau ontwikkeld en uitgevoerd. Daarbij ging het over onderwerpen als de geschiedenis van vluchtelingen, illegale arbeid, mantelzorg in migrantenkringen, opvoeden in multiculturele wijken, ouderschap en langdurige ziekte en nog veel meer. Nu de trekkers van de laatste 15 jaar, Saskia Moerbeek en Frank von Meijenfeldt met pensioen gaan, is de tijd gekomen om afscheid te nemen.

Op 6 december 2024 vindt tussen 15.00 en 18.00 uur de feestelijke opheffing van stichting BMP plaats. Dan is er gelegenheid om terug te blikken op de afgelopen tijd, afscheid te nemen van Saskia en Frank en met ons te vieren dat het laatste grote project het Knooppunt Oral History “Sprekende geschiedenis” in een nieuwe bestuursformule verder gaat.

Afscheid stichting BMP

6 december 2024

15.00 tot 18.00 uur

Tolhuistuin
(tegenover het Centraal Station aan de overkant van het IJ - oversteken met de gratis pont Buiksloterweg)

Amsterdam Noord

Je kunt je voor de bijeenkomst aanmelden via onderstaand formulier.

Mocht je op die dag zelf iets willen zeggen, bijvoorbeeld over een project waar je bij betrokken was dan kun je je hiervoor aanmelden bij de voorzitter van het bestuur Frank Verhagen: info@stichtingbmp.

Veiligheidcode om spam te voorkomen.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.